only łan only łan
124
BLOG

But

only łan only łan Polityka Obserwuj notkę 4

No i teraz właśnie, gdzie jest but? Gdzie jest nasz bohater? Ale, zaraz, o co chodzi?  O buta, czy o gościa, który ma rozum, jak but? 

Uprościjmy, może chodzi o gościa, głupiego, jak but? Wszyscy wiemy, że mówi się o pewnych ludziach, że są głupi, jak but, prawda? Ale, kim oni są? Może najpierw trzeba zacząć od buta? Może chodzi o durnowate saboty Holendrów, może o kierpce naszych górali, nie wiem, no nie wiem...

Kto wrzuca na salon wieśniackie buty, twierdząc, ze jest to najmodniejszy but na świecie? Kto z tych wieśniaków, przylapany na kłamstwie, bredzi coś o możliwościach aparatów... Kogo to obchodzi??

 

Generalnie, jest tak, że mam pytanie, czy mozna byc głupim, jak but?

 

Otóż, można.

Problem polega tylko na tym, ze taki wieśniak, dla którego muzyką jest hohsztapler Rieu, a nie na przykład, genialna ( dla mnie ) Mone Hattori, jest dla wielu z was jakimś tam odniesieniem. I jemu się wydaje, że jest w klasie, do której aspiruje.Sami go zresztą w tym uitrzymujecie.:)

A ja uważam, że to jest zwykłe bydlę, które, nie dość, że rzyga na bolszewików, to, tak naprawdę, robi "naszej" stronie wbrew. Rzadko bowiem mozna znależć kogogoś tak brutalnego, jak on. 

Nie jestem święty, ale, to, co on wygaduje, powoduje, że nieraz chciałem stanąć w obronie, hehe, nawet Heleny T, czy Końkluzji,, i innych ( nie, Dżulon, ciebie, za  kobietę nie uważam ) "kobiet". 

Niestety jest tak, że "nasi" na sralonie ( wiemy, o kogo chodzi, prawda? ) , tolerują tego chama, w imię nie wiadomo jak źle pojętej, solidarności ideowej.

Źle robicie. Źle, bo on nie jest "dobrem" dla sprawy. Jest złem. 

only łan
O mnie only łan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka